Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Qe sot e tutje hapim nje rubrike fantastike me komente te kthyer ne receta dhe variacione ushqimesh per femije nga Facebook-u. :-D Ju falenderoj te gjithave per frymezimin! 

1. Avocado + banane + qumesht formule

2. Avocado + drithera (cereali) 

3. si supe: avocado + patate + karrota. (Mami Fior)

4.  avocado + orizi me qumesht ose sultiashi ndryshe (mami Holta)

5. avokado + banane + qumesht (te bere me mikser), 

6. avokado + dardhe (e zjere) e perzien ne mikser + qumesht (per tja hequr shijen). Keshtu ja beja ne fillim, kurse tani ja perziej te treja bashk, ose me banane dhee molle, ose me fruta tjera  

7. avocado + biskota te bluara per ta embelsuar (mami Nasia) 

8. avocadon une i kam dhene dhe vazhdoj here pas here ti jap Bebi Riso te Plasm..it. Me te ja bej dhe sultiashin, por edhe oriz normal nga ai qe eshte per supe. E zjej orizin me qumesht me pak gjalpe derisa te trashet dhe i hedh dhe pak mjalte. Meqe e ke te vogel besoj do tja bluash tja besh krem. Une keshtu bej dhe pasticion per cunin. zjej makaronat e bebeve( te Plasmonit) me qumesht dhe i shtoj djathin Plasmon. Kur nuk e mbaron ky bukuroshi im, sulem ta lepij une pjaten hahahaha ( Mami Holta) 

9. Avokado + biskota + fruta te tjera te grira nese del shume e thate! (Mami Iva) 

10. avocado+ biskotat e bluara e kisha fjalen + frutat (se vetem avokado me biskota nuk ja kam provuar, kam pershtypjes behet shume e thate) (Mami Jeta) 

Ju falenderoj te gjithave per idete :-) 

0 comments: