Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Shume prinder mendojne se dhembet e qumeshtit nuk duhet te kujdesen ne menyre te vecante sepse do te bien!
Nje midis ketyre isha edhe une :-) por tani jo, me lexoni pak me poshte, si duhet te kujdesemi per dhembet e femijeve tane si dhe materialin e domosdoshem per cdo moshe! Ja pra qe qenkemi gabuar!
Dhembet e pare i bejne vend atyre te perhershem pra jane baza e tyre, ndaj te tregojme kujdes te vecante edhe pse mosha e femijes mund te jete e vogel.
 6-18 muajsh:
Hapeeeeeeeeee gojeeeeen e vogel! Pastaj me nje garzine ose me nje doreze me dy gishta si ajo siper ne foto fillojme te pastrojme mishrat dhe dhembet qe mund te kene dale tashme!


12-18 muajsh 
Kini parasysh qe te mbani me shume se nje furce dhembesh, me ngjyra te forta dhe zbavitese, do te mundohet t'ua terheqe nga duart, por ja qe ne jemi te pergatitur per cdo te papritur " E mire une kam tjetren .-D


18-24 muajsh 
Sa dhembe ka ketu? Numerojini bashke si loje dhe nderkohe qe bebi numeron ju kalojini me furce.

nga 24 muaj e lart 
"Une ti laj dhembet ty, ti mi lan mua" Kjo lloj loje duket se funksionon, por nese ju toleroni edhe ndonje goditje padashje mu ne mes te dhembeve :-D

Ja disa mesazhe nga nenat e FB:
Elda: Mund ti jepni edhe molle ose buke me te vegjelve, por duhet ti mbuloni me nje rrjete te sigurte dhe te paster qe te pengoje te mbytet sepse s'lejon te kalojne copat qe shkeputen, marrin vetem lengun! :-))))
Enerjeta: e pra kete merak kisha edhe per karroten 
Aida: une e dija..un vdes per ta edhe per vete....-) 
Eni: ne fakt une sup me karrote po i bej Greisit tim,por meraku kur ja jap ne dore si mollen dhe karroten se kjo e keput e kam frike se mbytet:(ju uroj nje dreke te qete per ju mama e te vegjelit tuaj 
Sheron: une kam nje vajze 3 vjece,dhe qe ne momentin qe beri 1 vjece dhe deri tani ajo e ha perdite nga nje karote para dreke.Dhe eshte shume e vertet qe dhembet dhe dhemballet i kane dal pa problem(kuptohet qe e ka ndihmuar dhe qumshti i gjirit ,Greisi e ka pire deri 18 muajshe)dhe dhembet i ka shume te fort dhe te bardhe.
Silva:  mos harroni fluorin qe ne daljen e dhembeve te pare. 
Elda: obbooobo u shtua dhe fluori ahaaaaaaaaa! aman se ka filluar edhe kjo e vogla ia laj mishrat dy here ne dite me dorashken e dhembeve :-) une jam bere si Virna Lisi tek telashet s'kane te sosur aha !

0 comments: