Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena!
Doja te pyesja dicka qe jam bere si e shushatur nga jeta se çfarë dëgjojmë.
Kam frikë per te ardhmen per cdo gje, vajza si do me rritet, si do behet po kryesorja eshtë mendoj shendetin o Zot se kam frikë nga te papriturat,
cfarë nuk po dëgjojmë.
Unë jam e frikesuar me shumë ne jetë qe pse po dalin shumë femijë autikë o nena.
Me ka hyrë nje frikë e madhe te bej fëmijë tjetër, duam te bejmë dhe nje tjeter vajzen.
E kam 3 vjec shumë mirë e kam falenderoj Zotin, po si kisha këto mendime kur bera vajze, tani kam dgjuar shumë fare e kam frikë te bej tjeter them o Zot mos helmo asnje Nenë.
Po perse ndodh autizmi ka te bej lidhje gjaku se vjehrra ime thotë janë gjak ashtu.
Unë e di se krijohen nga vaksinat ambjenti. Faleminderit!


Mos fashoni kokën përpara se ta vrisni. Ja ku keni disa Info për autizmin
Shenjat e para të hershme të autizmit

0 comments: