Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje stafi!
Përshëndetje dhe ju nena e ju bebushat!
Doja të beja nje pyetje dhe pse jam jashtë temë.
Para 9 muajsh pata lindje të parakohshme 7 muajshe të vogëlushes time e cila lindi pa jetë.
Dhe pyetja ime eshtë kjo.
Kam pas nje zhvillim normal të trupit gjithmonë, dmth kam pasur gjoks po jo shumë.
Numër 2.
Po pas lindjes mua më ka renë pak trupi, por gjoksi pothuaj fare cdo ditë e shoh veten me pak femer si të them.
Ndjehem në siklet nuk me rri asnjë rrobë mirë.
Nuk dua të përdor ilace apo vitamina, se po marr mjekime për të nisur një shtatzani tjetër.
Nese ju dini ndonje mjekim natyral me thoni.
Ju uroj gjithë te mirat ju dhe bebushat e tuaj!


Ju faleminderit që na zgjodhët dhe së shpejti plotësim të dëshirës suaj më të madhe.
Ju lëmë linkun ndihmë!
Përkujdesjet dhe përballja me periudhen pas abortit spontan


0 comments: