Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje mama te dashura!
Doja te merrja nje mendim nga ju se si è organizoni diten me femijet tuaj ne shtepi,sidomos ato qe i kane femijet 2 vjec.. (p.s flas per ato nena qe jane shtepijake)
Sa ore i lini duke pare TV?
Faleminderit nese do me jepnit mendimet tuaja!


Ja orari ditor që vëmë në jetë në Bebe&Vogëlushë. Program i ngjashëm me çerdhen, kopshtin.... Faleminderit që na keni shkruar. Jeni sërish e mirëpritur!

Orar ditor në Bebe&Vogëlushë




6 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushet komentojnë

Personalisht nuk ja kam ndaluar ndonjehere te shohi tv...kur zgjohej ne mengjes ja coja ke bang bagu apo cufo dhe shikonte kukullat e preferuara kur merzitej nuk shikonte me dhe luante me kukulla apo vizatonim bashke😊...edhe tani qe eshte me e rritur shikon ndonje serial je junior dhe kaq...femijes sa me shume tia ndalosh gjerat aq me keq eshte...

Bebevogelushe said...

Une jam shtepijake dhe gocen e kam 2 e gjysm po e nezjer te parku te lozi me femijet te shohi TV sa do vete ajo kur i merziten loze me kukulla sdo te thoe qe ta leshe me orar te shofi kukulla osé te shifi TV femija kur merzitet Duke par TV levize vete dhe gjen lodra dhe loze ose do meret me gjera e veta

Bebevogelushe said...

Gjate gjith dites Po ti mbledhesh 2ore dhe une kam ndikuar por me teper na jane bere zakon shikon ato kartonat qe preferon, me teper preferon te luaje e rendesishme eshte te mos ia imponosh gjerat por me teper ti behen perditshmeri .

Bebevogelushe said...

Ne fakt une nuk kam ndeshur ne kete problem sepse djali nuk eshte shume i dhene pas Tv. Por pa tjeter duhet orar, sidomos per femijet e mbyllur nuk eshte e keshillueshme orar i zgjatur.

Bebevogelushe said...

Rendesi ka.mos i imponosh femijes asgje,normal.me.i vogel sheh me shume.kur rritet ndryshojne se kane detyra te tjera

Bebevogelushe said...

Nje ore ne mengjes per kukullat.. Pjeses tjeter te dites me teper degjon kenge per femije apo jo por qe eshte ne levizje TER kohen qe kercen apo luan dhe me gje tjeter.. Po ai 1 orarshi i mengjesit eshte i padiskutueshem.. Madje ndonjehere qe ngrihemi pak vone dhe kalon orari trishtohemi pak..