Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëdita nena!
Doja nje mendim o nje sugjerim nqs ju mund te dini dicka me tepër.
Une kam djalin 14 muajsh dhe peshon 9 kg --80 cm i gjatë.
Kam nje muaj qe po cmendem, se nuk po me ha fare.
E pata dhe nja 10 ditë me 39.6 temperature dhe eshtë dobesuar akoma me tepër.
I kam marre multivitaminë (vita globin) po asgje nuk për misionet.
Vezen e do te gjallë se po tja per punoj ma vjell nuk e ha.
Kështu si femijë eshtë i shkathet, i lëvizur, por akoma nuk eshtë ngritur ne këmbë.
Rri mallkoj veten se them nuk po jam e zonja ta ushqej mirë.
Do ju falenderoja nqs do me ndihmonit se si mund te veproj ti kthej oreksin. E nderroja nje femijë te shendoshë si pufte, po ja qe ky poci im është i dobet si karkaleca.
Gjithe te mirat dhe nje verë te mbarë e te bukur!

0 comments: