Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Pershendetje!
Do doja mendimin tuaj per nje shqetesim. Mestruacionet i kam te crregullta jo ne date fikse.
Me kane ardhur ne muajin maj e ne qershor s'me kanë ardhur fare.

Jam ne pritje per Korrikun.
Mos me thoni se jam shtatzanë se e kam burrin larg :) ska shance.
Per momentin jam jashte Shqipërisë, skam mundësi te iki ne mjek.
Ndoshta dikush nga ju di ndonje mjekim popullor? Faleminderit dhe anonim ju lutem!

4 comments:

Bebevogelushe said...

Nënat Bebe&Vogëlushë komentojnë

Ti e di . Nqs ske pas mardhenje ske si te ngelesh shtatzen. Ske pse te shqetsohesh.

Bebevogelushe said...

Mir e ke ti ske shance te ngelesh se e ke burrin larg

Bebevogelushe said...

Ca njerzish jeni . po menstruacionet e crregullta jane problem i rendesishem . se kuptoj pse talleni. Eshte shume e keshillueshme te hash hurma arabie. Nga 7 kokrra cdo dite. Ndihmojne ne normalizimin e periodave

Bebevogelushe said...

Ndoshta ke kiste e dashur.prandaj ke vonesa