Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Pershendetje nena!
Kam vajzen 4 muajshe prej dy muaj i perdor klizmen, sepse nuk del jashtë.
Te gjitha menyrat ja kam provuar, vaj ulliri masazh millage, termometri, por jo nuk del, nuk kam çfarë te bej.

Nga klizma nxihet nga e qara e kam me qumesht gjiri nuk di cfare te bej, jam ne hall kush me flet nga eksperienca.
A do ndryshojë?

FFaleminderit që na keni shkruar dhe ju lëmë linkun ndihmë
Kapsi tek fëmijët 

3 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë-t komentojnë në ndihmë

Kerko nke ilaq ne farmaci movicol esht shume i mire e perdor une per qunin kam qe 3 muaj dhe nk ka asnje prb me fare esht pluhur dhe ja perdor deri sa te duash

Bebevogelushe said...

Jepi nga pak uje te zier edhe pak te vakur dy -tre here ne dite Shpresoj te ndihet me mire vogelushja .

Bebevogelushe said...

Duhet ta besh ti ndryshimin ne dieten tende sepse perberesit ushqimore kalojne nepermjet qumeshtit. Perdor gjellra te lengshme, bamjet jane shume efektive perdori dhe do e shikosh ndryshimin, mos u mjafto me nje pjate :) domatet dhe zarzavatet e fresketa sidomos jeshile, arrat ne mengjes, frutat e stines, vaj ulliri. Hiq dore nga brumrat e teperta