Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirembrema nena!
Jam shume e merzitur ndoshta me duket mua por kam nje muaj e gjysmë qe kam lindur dhe kam ardhur ketej nga vjehrra, per te ndenjur, pasi e kam pasur femijen e pare dhe s'e perballoja dot vetem.

Po vjehrra ime eshte shume e fiksuar pas djalit tim, sa e trajton sikur e ka ajo dale dhe jo une.
Ajo e ushqen, e lan, e vesh, e mban.
Djali ka filluar te dalloje njerzit dhe mua me duket sikur ai s'me njeh, sikur s'me do, sikur do vetem ate.
Po kaloj stres shumë te madh.


3 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë lënë ndihmën e tyre

Po ti cfare ben nderkohe qe ajo ben gjitha keto , po beji vet moj grua , a e ke bere vete dili per zot gjakut tend, aq kam dhe une djalin por gjitha ja bej vete plus qe kam dhe vajzen 3-vjeçe ,gjithsesi me jete te gjate 🙏🏻

Bebevogelushe said...

Eshte tipike ajo sjellje ne cdo shtepi. Ti mos rri e di qe eshte stresi mbas lindjes e mund te jesh e hutuar si cdo nene qe e ka per here te pare Po thuj tregoj vendin vjerres se ti je mamaja e atij femije dhe qe eshte detyra jote te ia besh te gjitha sherbimet nuk them mos te ia lesh femijen ti bej sherbim edhe vjerra nje her dy Po Jo gjithmone keshtu tregohu e zonja ti tregosh vjerres se je è zonja te mbash nje femije .

Bebevogelushe said...

Shqetesim i ekzagjeruar duket ky. Po ku di te doje nje femije nje muajsh e gjysem. Nese nuk ndihesh mire kthehu ne shpi e beja gjitha vete