Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje bebe & vogelushe!
Ju lutem publikojeni!
Jam nje nene 24 vjec kam nje vajze 2 vjec, mirepo jam shume keq.
Sa e kisha vajzen e vogel se kisha kete fiksim, por tani jam fiksuar keq sidomos kete 4 diteshin e fundit.

Me duket se ne cdo moment do me hyje ndonjë hajdut ne shtepi dhe do me rrembejnë vajzen!
Rri gati po te thuash gjithë naten zgjuar duke ruajtur gocen.
Nuk kam qene kaq frikacake, mirepo s'e di cme ka hyre ky fiksim.
Jetoj ne Itali dhe duke folur me mamin ne skype i tregova dhe me tha "mos ke shkelur" mire po une nuk para ju besoj ketyre gjerave dhe i thashë ik o ma me gjithë te shkeluren. Ju lutem nena me jepni nje mendim si ta heq kete fiksim..!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë lënë ndihmën e tyre

E dashur jeton vetëm e'?Eshte frika e cdo Nene që nuk ka një mbeshtetje ose njeri afer.Frika me e madhe edhe gjendje ankthi na shkakton mendimi që femijes ton mund ti ndodhi dicka.Fol me një njeri të besueshëm që ke afër,te ket telefonin në gatishmëri,jooo se do ndodhi gje,se jan fiksime kot por që ti të rrish me e qet.Priji bileten edhe merr mamin,vellajn ose motren ke te kesh nga Shqipëria që të rri javë me ty sa të kalosh kete gjendje ankthi-frike që të ka kapur.Te pershendes :)