Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena te dashura!
Kam nje problem me vajzen time 2 vjec e gjysem.Ka disa dite qe rreth qafes i shfaqen si pucra vape ose si skuqje.
Mendova se jane prej vapes, por me pas vura re qe i behen prej qumeshtit.

I nderrova qumeshtin,  po prapë e njejta gje, sepse sa pi qumeshtin i theksohen me shume ( theksoj qe e ka shume qejf qumeshtin dhe pi nje shishe Lufr...  ose Erze..  per dy dite) .
Nqs ndonjera ka kaluar nje eksperience te tille ju lutem me jepni ndonje keshille!
Faleminderit!

2 comments:

Bebevogelushe said...

Nënat e Bebe&Vogëlushë lënë ndihmën e tyre

Po eshte e vertete behen prej qumeshtit. Me vajzen e madhe njehere qe i dhashe keshtu qumeshti ju bebe njejeta situate edhe me dhimbje barku. Une te tre femijeve ju jap qumesht me kuti Late ose Parmalat sepse dhe perqindja e yndyres eshte me e kontrolluar . Provoja njehere.😊

Bebevogelushe said...

Une kam gocen 20 muajshe . Dhe perdor qumshtin Erzeni. Po kam merak per cilesin e tij. Goca e pi e pelqen. Mund te me jrpni nje mendim