Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëdita Bebe&Vogëlushë!
Po kaloj një periudhë të vështirë të jetës sime.
Kam gjashtë muaj që kam lindur vajzën e dytë dhe tani cikli më eshte vonuar.
Nuk kisha dëshirë per femije tjeter dhe nuk e dua nje femije te trete, por burri im e deshiron jashte mase.

Unë pas pak javesh me duhet te filloj punen prape.
Cfare do te mendojne punedhenesit e mi qe nuk shkoj dot prape ne pune, por t'i them akoma Per leje? Theksoj se ciklin e kam te crregullt dhe prinderit e tij duan një nip. Këmbengulin dhe nderhyjne shume tek ne, madje thone ska gje t'i vetem mbaj cunin, t'i japim lekët ne Per çdo gje.
Burri eshte dakort me ta, por une nuk dua me te me mbajne ata. Dua te mos nderhyjne me ne jeten tone dhe tja dalim mbane vete. Burri im eshte i papune.
Ju cfare do te benit po te ishit ne gjendjen time

2 comments:

Bebevogelushe said...

Që të vijë në jetë një fëmijë duhet të jenë dakort të dy prindërit e tij.
Mesazhi juaj më la një shije të hidhur. Ndoshta gaboj, por ju në atë familje jeni konsideruar thjesht si një fabrikë foshnjash meshkuj. Mendoj se ajo që ju dëshironi është shumë e drejtë. Përgjegjësia për rritjen e një foshnje i takon vetëm prinderve të tij, askujt tjetër, një fëmijë nuk vjen në jetë vetëm se duan vjehrri me vjehrrën.
Faleminderit që na keni shkruar!

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë lënë ndihmën e tyre

Une sjam dakort me kete te besh femije per ti plotesuar tekat njerzeve kushdo qofshin.. Mu bé lemsh ne fyt nga fjalet e tua,sepse per mua ata qe vendosin per kte familje jeni ti dhe burri.. Vjerri vjerra i ben e rriten te tyret por nese ara kembngulin kaq shume le ti futen punes qe sot dhe ta mbushin shtepine e tyre me cuna.. Ti ke jetén tende,familjen tende planet e tua.. Po po planet sepse ne kete dite sot duhet te planifikosh cdo gje ne menyre qe te ecesh perpara! Gjithe te mirat!