Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
Kam vajzen 8 muajshe dhe e ushqej me gji plus dhe ushqim.
Ka rreth 3 jave qe me jane care gjinjtë 😥.
Kam perdorur nje pomade Multi mam gjithashtu dhe vaj ulliri me mjalt. Tani i jap per te pire vajzes vetem nje here naten kur me zgjohet njerin gji, naten tjeter i jap tjetrin.
Problemi eshte se sapo arrijn te mbyllen te carat me krijohen prap sa te pije vajza. Keshtu me duket sikur po me iken dhe gjiri dhe me vjen keq tja heq. Se eshte dhe ne fazen e daljes se dhembeve. Ju lutem nese i ka ndodhur ndonjeres nga ju kjo gje dhe di ndonje ilac apo mjekim popullor. Ti keni me jete bebushat dhe flm B&V nese e postoni.

1 comments:

Bebevogelushe said...

pershendetje dhe mua me jane care gjinjte kur kam lindur po doktori i femijes me dha nje ilac qe mi sheroi e gjen ne dyqanet e nuk ose chicho dhe e ka emrin BEAUTY une per vete nga ky gjeta sherim dhe tani qe e kam vajzen 11 muajsh kur fillon qe me dhembin ndonjer e lyej me krem dhe diten tj nuk kam me dhimbje.