Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Amani moj nena me ndihmoni me ndonje kure popullore!
A ndonje gje qe keni dëgjuar.
Jam ne hall te madh. Shumë kam, 7 vite qe kërkoj një femijë, po Zoti nuk do, qe unë të bëhem kurrë nënë.
Jam vizituar si unë dhe burri, po asgje kam shkuar neper plaka qe te ngjeshin barkun po prapë asgjë, kam pirë acid folik, cdo gje po prapë asgjë.
Nuk e di cfare te bej jam e pashpresë!
Ju lutem me ndihmoni!
Mos ngurroni ne qofte se keni degjuar ndonje gje! Anonim ju lutem shumë!

8 comments:

Ndriçime said...

Mos i humb shpresat se zoti eshte i madh vellait tim mbas 8 vitesh i dha zoti femije , uroj te behesh sa me shpejt Nënë .

Tasha said...

Zoti i ka duart plot dhe i jep gjithkujt qe ka durim, besim dhe pranon ate qe ka vendos per te. , te lutem mos i humb shpresat kam lind mbas 14 vitesh po nuk kam then kurre nuk do behem nene kurre, ndaj mos le gur pa trazuar sot ke sh mundesira dhe lutju Zotit shume se do ta degjoje lutjen tende. Shpresoj dhe uroj qe se shpejti te provosh gene me te bukur memesine, te uroj sh fat.

Besa said...

Te sygjeroj ti lesh kurat popullore dhe ti drejtohesh spitalit se vetem aty mund ta gjesh shpetimin tend dhe po nuk te ndihmuan dot ne spitalet e shqiperis duhet te dalesh jashte shqiperis . Njoh shume raste ketu ku jam une qe kan humbur shpresat per femije dhe mbas 15 apo 20 vjetesh martes me ne fund jan bere prinder. Te uroj te behesh sa me shpejt

Roan said...

Jam dakort me zonjen Besa kurr MOS i humb shpresat ,dhe lutju zotit me shpirt dhe me besim,uroj te behesh mami sa me shpejt

Petrit Angjele said...

Durim dhe shprese tek Zoti dhe une te njejten kam kaluar po jo 7 vjet po u bera nene mbas 18 vjetesh jam shume e lumtur ashtu gezoj dhe per ty mos i humb shpresat 👍

Eda said...

Klinika privata glozheni ne tirane che te shikosh sa shpejto do behesh me bene une qe heren e pare di Cuna Jane dok te mrekullueshem . Leri plakat che fallet

Eda said...

Me vjen k eq per eksperiencen tende po me mua che shoqen tone qe a coca une shume te sjellshem ne vacanti doktor kristoni nipi i glozheni dhe gjithe stavi.une fale eksperiencen se tyre dot kam di cuna dhe shoqja IME per 10 vitesh martese ka djalin 2 vjec.

Edi said...

Lutju zotit se dhe une mbas 7 vitesh martese u bera me princeshe ecila eshte tani 14 muajshe dhe se shpejti do te behet me vella te uroj sa me shpejt zoti vonon por nuk harron