Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmbrëma Bebe&Vogëlushë!
Jam 27 vjec.
Kam nje djale.
Para nje viti pësova deshtim spontan në javën e 13 dhe më bënë pastrim.
 Pas pastrimit si unë ashtu dhe burri beme te gjitha analizat e mundshme si spermiogramën, spermiokulturën dhe une tamponin vaginal.
Pamë nga analizat, qe ishim pozitiv ndaj enterokokut dhe Eskerikia Koli.
Tani po marrim antibiotik.
Pas kures tubat dukeshin te lire....
Dua tju pyes, para se te nisim femijen tjeter, duhet te bej prape analiza?
Faleminderit paraprakisht!

1 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur nënë e faqes sonë!
Tamponi duhet ribërë nga fillimi sa herë, që mbaron kurimi.
Përshëndetje dhe gjithë të mirat!