Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena te dashura!
Jemi vërtet heroina te heshtura, vetem ne qe kemi fëmijë e dime sa lodhje dhe emocione kemi nga engjejt tani qe Zoti te na i ruajttë.
Une kam nje vajzë te vogel qe per pak dite ben 11 muajshe, por kam dy dite qe eshte shume nervoze dhe qaramane.

S'e di nga se i vjen.
E kam pasur tek doktori dhe ai thotë ok nga grykë, veshët...
Cfare mund te kete sipas mendimit tuaj dhe doja te dija nga eksperienca e nenave qe i kane femijet 11 muajsh gjithmonë jua kthejne koken femijet tuaj kur i therrisni?
Dhe sa gjatë e mbajne shikimin, pasi jemi bërë si me hije, tani nga keto sëmundjet, që dëgjojmë. Vajza ime ka here qe e therras shume here dhe se kthen koken dhe shikimin e mban pak.
Me dore pershendesin bebat tuaj 11 muajsh?
Me falni qe u zgjata.
T'i keni me jete dhe shendet fëmijët!

0 comments: