Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje te nderuara!
Jam nene e nje vajze 4 vjeç dhe jam 24 vjeç.
Ne shtatzaninë e pare nuk kisha probleme per veç acidit te larte ne lukthi.
Nga 53 kilogram ne muajin e 8-të isha 83kg shtova peshë shumë vajzen e linda 3350 g 51 cm e gjate.

Tani jam shtatzene perseri dhe pres vajze, por une nga llogaritja periodave te fundit mendoja qe isha 3 muaj e 2 javë, por sot me tha mjeku qe nga permasat dhe zhvillimi i bebes je me e madhe 4 muaj e 1 jave.
Si ka mundësi, që kjo shtatzani është kaq ndryshe?
Nuk kam shtuar fare peshe, veçse kisha humbur 4kg.
Pesha ime 2 viteve te fundit qendron gjithmonë 70kg, kurse sot isha 66kg dhe barku nuk me eshte fryrë askush nuk e vren qe jam shtatzane pa i treguar.
Cfare mendoni ju?
Ju përshëndes!

0 comments: