Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje te dashura nena!
Po dal jashtë teme, por dua diku te shfryhem pasi jam natyre e mbyllur dhe nuk dua ta ndaj me te tjeret dhimbjen time.

Kisha vetëm djalin, kur kuptova që burri me tradhtonte, nëpër ato vendet e pista, ku shkojne gjithë shqiptaret te martuar apo beqar.
U merzita shume por prapë e vetme dhe skisha rrugë tjetër.
Vazhduam perseri bashkë, por vetëm sherre dhe ne sy te djalit.
Me ka dhunuar,  por prapë kam vazhduar krenare ndonëse me krenari te vrarë copë.
Tani u bemë me nje vajzë te vogel.
S'kam shume qe kam lindur.
Dhimbja e tradhetisë dhemb, kur i ke besuar shume dhe i ke dhene shume.
Tani nga nje i afermi im mora vesh se burri im kishte cuar ne ato vende te pista nje shok, por vetë nuk ishte futur.
Une skam me besim tek ai njeri.
Cfare mendimi me jepni sepse cdo dite e kam Ferr.
Ai me thotë ato qe iken iken tani jo me.
Faleminderit qe me dëgjuat, por kam nevoj per njerez te sinqertë dhe te mire!

0 comments: